کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی پیش‌بینی بارش باران در برخی استان‌های کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تجمع معتادان در پروژه نیمه کاره بوستان در خیابان ۲۲ بهمن مشهد
سرخط خبرها

سگ نگهبان، صاحب ۳۵ ساله‌ مشهدی‌اش را  کشت

  • کد خبر: ۲۳۷۷۷۷
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
سگ نگهبان، صاحب ۳۵ ساله‌ مشهدی‌اش را  کشت
مردی جوان که نگهبان یک پروژه ساختمانی در منطقه منزل‌آباد شده بود از حدود سه یا چهار ماه قبل توله‌سگی را با خود به این کارگاه آورد تا اینکه پنجشنبه گذشته ورق برگشت و در اتفاقی عجیب ناگهان به سمت صاحبش حمله کرده و این نگهبان را کشت.

به گزارش شهرآرانیوز، از چندین ماه پیش مردی جوان نگهبان یک پروژه ساختمانی در منطقه منزل‌آباد شده بود. او برای اینکه بتواند شب‌ها در برابر سارقان تنها نباشد از حدود سه یا چهار ماه قبل توله‌سگی را با خود به این کارگاه آورده تا شب‌ها کمک حال او باشد. سایر کارگران بار‌ها این سگ را دیده بودند و آن را می‌شناختند. همه چیز روال طبیعی خود را طی می‌کرد تا اینکه پنجشنبه گذشته ورق برگشت و همان سگی که قرار بود حافظ جان نگهبان این پروژه ساختمانی باشد، در اتفاقی عجیب ناگهان به سمت صاحبش حمله کرده و این نگهبان را کشت. اما ماجرا در همین‌جا تمام نشد.

مأموران کلانتری الهیه اولین گروهی بودند که گزارش حمله سگ به شهروندان را دریافت کردند و به منطقه «منزل‌آباد» اعزام شدند. مأموران با حضور در محل، بررسی‌های اولیه خود را درحالی آغاز کردند که صدای واق‌واق‌های وحشیانه سگی، اهالی محل را ترسانده بود.

تأیید مرگ نگهبان

بررسی‌ها نشان می‌داد که سگی در کارگاه ساختمانی به صاحبش که حدود سی‌وپنج‌ساله بود حمله کرده و سپس به خیابان آمده و چند نفر دیگر را نیز زخمی کرده است. بعد از این حمله، سگ با کمک اهالی و چند نفر از مأموران به‌نوعی مهار شده بود و در جایی به‌طور موقت محبوس بود. اما هنوز خطر کاملا برطرف نشده و احتمال حمله دوباره وجود داشت.

با حضور تکنسین‌های اورژانس در محل و معاینه نگهبان جوان، مرگ او تأیید شد. مأموران کلانتری الهیه با دیدن وضعیت متوفی متوجه شدند که سگ گردن و سر این نگهبان را گاز گرفته و آن‌قدر نگه داشته تا مرد جوان کشته شده است.
مأموران بلافاصله موضوع را به قاضی صادق صفری، بازپرس جنایی، اطلاع دادند و اعلام کردند که خطر حمله دوباره سگ به شهروندان وجود دارد. مقام قضایی بلافاصه از آتش‌نشانی خواست تا برای مهار سگ به محل بروند و جلو خطر را بگیرند.

یک حادثه نادر

به گفته معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد، سال‌هاست که گزارش حمله سگ به شهروندان به آتش‌نشانی مشهد گزارش نشده و این حادثه جزو اتفاق‌های نادری بود که در شهر رخ داده است.

حسن نجمی افزود: در این حادثه با ما اعلام شد که سگی به شهروندی حمله کرده و او را رها نمی‌کند که بلافاصله همکارانمان از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل اعزام شدند که با حضور در محل مشخص شد که فردی در حمله سگ کشته شده و چند نفر نیز زخمی شده‌اند که با دستور قضایی اقدامات به منظور مهار سگ آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه حرکات وحشیانه سگ کار را برای همکاران ما سخت کرده بود و احتمال حمله به آتش‌نشانان و سایر شهروندان وجود داشت که بلافاصله موضوع به مقام قضایی اعلام شد که با دستور قضایی به منظور پیشگیری از خسارت‌های بیشتر سگ از سوی مأموران انتظامی معدوم شد.

شلیک به خطر نزدیک

با حضور امدادگران و نیرو‌های انتظامی، تلاش برای مهار سگ آغاز شد. مقام قضایی دستور داده بود بعد از مهار سگ بلافاصله حیوان تحویل کارشناسان دام‌پزشکی مشهد شود تا با انجام آزمایش‌های لازم هار بودن سگ مشخص شود.

این در حالی بود که امدادگران با وجود اینکه چندین نفر بودند، نمی‌توانستند از پس سگ بربیایند و او به سمتشان حمله می‌کرد. این عملیات با خطر گازگرفتگی امدادگران و سایر افراد در محل ادامه داشت. از سویی انتظار برای رسیدن کارشناسان سازمان دام‌پزشکی به منظور بیهوش ساختن سگ، خطر خسارت‌های بعدی را به همراه داشت، تا جایی که امدادگران اعلام کردند بیشتر از این نمی‌توانند سگ را از شهروندان دور نگه دارند و هر لحظه احتمال دارد که سگ دوباره به خیابان بیاید آن هم در محله‌ای که تردد افراد در آن زیاد است.

قاضی صفری با دریافت لحظه‌ای این گزارش‌ها به منظور پیشگیری از حمله سگ به شهروندان دیگر، دستور تلف‌شدن حیوان را صادر کرد تا جایی که مأموران انتظامی با شلیک چند گلوله جلو خطر را گرفتند.
احتمال هار بودن سگ منجر به انتقال فوری مصدومان به بیمارستان شد تا با انجام آزمایش‌های تخصصی این موضوع مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->